Re: Re[2]: [Linux-sunucu] ample mp3 server hakkinda

From: ozcan kutlu (okutlu@ormo.com.tr)
Date: Thu 13 Oct 2005 - 16:32:25 EEST

merhabalar Ercan Bey,

Edna yı denedim daemon olarak kurdum fakat edna.conf tamı bir hata yaptım
bilemiyorum
winamp ı çalıştırıp server i gösterdiğimde linux server da 200 gibi bir
mesaj veriyor çözemedim yardimcı olabilirseniz edna yı da kullanabilirim
sizde edna conf var ise gönderebilir misiniz.
teşekkürler

Saygılarımla,

Özcan KUTLU