RE: [Linux-sunucu] Slackware + Squid proxy + samba

From: Serkan ATEŞ (serkanates@armafiltre.com.tr)
Date: Thu 06 Oct 2005 - 16:27:07 EEST

Merhaba

indirsin ama Bil. laboratuarından indiremesinler gibi.
>>> 2 -Adult içerikli siteler başka bir siteye yönlendirilebilir mi yada
sunucu üzerinde kendi oluşturduğum web sayfasına yönlendiilebilir miyim

*** Bunun için apache kurup squidle beraber dansguardian veya squidguard
kullanabilirsiniz.
http://www.squid-cache.org/ - http://www.apache.org/ -
http://dansguardian.org/ - http://www.squidguard.org/

gerçekleşitirilebilir mi?
***bunlar için statik ip gerekmeyecek (apache'nin localde çalışacağını ve
sadece locale hizmet vereceğini düşünerek)

***Bu işi squid yapacaktır. Sarg gibi bir programada bu logları detaylı bir
şekilde yorumlatabilirsiniz.
http://sarg.sourceforge.net/

İyi çalışmalar dileklerimle...