Re: [Linux-sunucu] RHCE (RedHat Certified Engineer)

From: Orcun Yucel (orcunyucel@phpmygallery.com)
Date: Sat 26 Nov 2005 - 15:13:00 EET

Merhaba,
Sadece kurs yeterli olmuyor senin de ekstra bir caba gostermen gerekli.
Ornegin ben Cisco egitimi almistim ama calismadan girdigim icin sertifikayi
alamadim. Biraz da ezbere dayaniyordu. Bu yuzden kursta ogrendiklerini evde
uygularsan daha iyi olur. Ayrica sistemine Linux kurup kurcalaman hatta 2
bilgisayar kullanip firewall, advaced routing ve traffic control islerine
girersen digerleri yaninda cocuk oyuncagi kaliyor.