RE: [Linux-sunucu] RHCE (RedHat Certified Engineer)

From: Huseyin A. Ozbey (huseyin_ozbey@evkur.com.tr)
Date: Sat 26 Nov 2005 - 19:53:56 EET

Merhaba
Ben BTEgitim'deki Linux egitimine katildim. Eskiden bu egitimin suresi
daha uzundu, ogrencilere sure uzun geliyor diye kisatmislar galiba. Ama
Omer İlk isminde bir RHCE Linux hocalari var, eger derse o geliyorsa,
biraz antremandan sonra sonra alinmayacak sinav degil. Yalniz asil
mesele gecmek degil diye yorum yapiyorum, pahada da agir bir imtihan.

Huseyin A. Ozbey