Re: [Linux-sunucu] Find komutu

From: Mehmet Ekiz (ekizm@tbmm.gov.tr)
Date: Fri 25 Nov 2005 - 19:03:53 EET

Tolga Cengiz yazmış:
> selamlar text dosyalarımın olduğu bir klasör var ve bu klasörde text
> dosyaların içinde deneme@deneme.com <mailto:deneme@deneme.com> geçen
> file ların bir kopyasınıda /var/deneme nin içine kopyalamasını istiyorum
> ve bunu için aşağıdaki komutu kullanıyorum fakat sonuç başarısız acaba
> aşağadaki satırda bir yanlışlıkmı var teşekkürler
>
> find -type f -exec grep -l "deneme@deneme.com
> <mailto:deneme@deneme.com>" {} ';'| xargs cp /var/deneme/
Söz konusu klasörde olduğumuzu ve alt-klasörleri olmadığını veya
alt-klasörlerde aynı isimli dosyalar olmadığını varsayalım.

Sentaks olarak find da ., xargs da -i ve {} eksik :)
yani (tek satırda):

find . -type f -exec grep -l "deneme@deneme.com
<mailto:deneme@deneme.com>" {} \;| xargs -i cp {} /var/deneme/