[Linux-sunucu] Find komutu

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Fri 25 Nov 2005 - 13:29:19 EET

selamlar text dosyalarımın olduğu bir klasör var ve bu klasörde text dosyaların içinde deneme@deneme.com geçen file ların bir kopyasınıda /var/deneme nin içine kopyalamasını istiyorum ve bunu için aşağıdaki komutu kullanıyorum fakat sonuç başarısız acaba aşağadaki satırda bir yanlışlıkmı var teşekkürler

find -type f -exec grep -l "deneme@deneme.com" {} ';'| xargs cp /var/deneme/