[Linux-sunucu] Postfix - Fetchmail - ATRN

From: Enis Büyükgüner (enis@bantboru.com)
Date: Mon 21 Nov 2005 - 11:13:25 EET

Selam arkadaşlar

Mail sever olarak postfix kullanıyorum. Gerçek mail accountları hosting için
anlaştığımız Global medya ismindeki bir firmanın server ında tanımlı ve
mailler buraya düşüyor. Bende maillerimi o serverdan fetchmail yardımıyla
çekiyorum ve bende tanımlı kullanıcılara dağıtıyorum. Tabi bunu fetchmail e
her kullanıcı mailbox ını tanımlayarak yapıyorum. Global medya nın verdiği
hizmetten memnun olmadığımız için çözümü başka bir firmayla anlaşmakta
bulduk ve Doruknet i seçtik. Onların ADSLmail diye bir mail hosting çözümü
var bu çözümde mailler hesapları doruknet bağımsız bizim tarafta sınırsız
bir şekilde yaratılabiliyormuş. Fakat bu çözüm için karşı tarafta ATRN
desteğine sahip bir mail sunucusu olması gerektiğini söylüyorlar. Anladığım
kadarıyla mailler yine doruknet in serverına toplu olarak düşecek ve bende
bunları toplu bir şekilde çekicem daha sonrada benim server bu gelen mailler
eğer bendede tanımlıysa bunları ilgili hesaplara göndericek. Yani benim şuan
yaptığım fetchmail ayarlarındaki gibi her hesabı tek tek tanımlamıycam
galiba?? Netten baktığım kadarıyla fetchmail ODMR/ATRN i desteliyor. Aceba
bu Doruknet in aradığı özellik midir? Yani kısacası gidip de doruknet ten
ADSLmail çözümünü alsam sonra benim sistem bunu desteklemediği için elimde
batlasın istemiyorum :-) yardımlarınızı bekliyorum şimdiden herkese çok
teşekkürler..