Re: [Linux-sunucu] Fetchmail Örnek ?

From: Yunus (ycicek@karma-d.com)
Date: Sun 20 Nov 2005 - 20:44:58 EET

User HOME dizinine .fetchmailrc dosyası açıp
aşağıdaki formatta girişi yazıyorsun.
yada tüm kullanıcıları root kullanıcısı ilede getirebilirsin.
/root/.fetchmailrc dosyasına her user için bir satır yazmalısın.

poll mail.abc.com proto pop3 user deneme@abc.com pass "123456" is
deneme@abc.com

tabiki /root/.fetchmailrc dosyasının permissionu 710 u geçmemeli.