Re: [Linux-sunucu] Re: namazu

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Mon 14 Nov 2005 - 09:57:46 EET

Abdullah GÜNEY wrote:
> Merhaba,
> kendi sitemizde pdf dokümanlarımızın taramasını yapmak istiyoruz.
> Araştırdığım kadarıyla namazu diye bir program bu işte kullanılabilir.
> Kurdum ancak Kullanımıyla ilgili cok fazla gelisme kaydedemedim. index
> dosyasi nasil olusturubilirim pdf için ? Ayrica arama işlemi ile
> ilgili pek bir bilgi bulamadim. Daha önceden çalışmış olan var mı bu
> sistemle ilgili. Şimdiden teşekkür ederim.

Abdullah Bey,
Pro-G'de 5GB'i askin karisik formatta dokumanin (word, excel,
powerpoint, rtf, pdf vb.) indekslenmesi ve sorgulanmasi icin namazu
kullaniyoruz; cok da memnunuz.

Indeks uretmek icin mknmz programini kullanmalisiniz.
Bkz. http://www.namazu.org/doc/tutorial.html#run-mknmz

Sorgulamak icin namazu cgi'ini ya da komut satiri arayuzunu
kullanabilirsiniz.
Bkz. http://www.namazu.org/doc/tutorial.html#run-namazu

selamlar, iyi calismalar,
Burak DAYIOGLU, Danisman
Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.
T:+90 312 4733512 W:http://www.pro-g.com.tr
***** Guvenliginiz Geleceginizdir *****