[Linux-sunucu] Re: namazu

From: Abdullah GÜNEY (abdullah.guney@emo.org.tr)
Date: Sat 12 Nov 2005 - 18:01:16 EET

 Merhaba,
 kendi sitemizde pdf dokümanlarımızın taramasını yapmak istiyoruz.
 Araştırdığım kadarıyla namazu diye bir program bu işte kullanılabilir.
 Kurdum ancak Kullanımıyla ilgili cok fazla gelisme kaydedemedim. index
 dosyasi nasil olusturubilirim pdf için ? Ayrica arama işlemi ile
 ilgili pek bir bilgi bulamadim. Daha önceden çalışmış olan var mı bu
 sistemle ilgili. Şimdiden teşekkür ederim.

--
Best regards,
 Abdullah                            mailto:abdullah.guney@emo.org.tr