Re: [Linux-sunucu] yuk dengeleme

From: İlker Erek Duran (ilker.duran@gmail.com)
Date: Fri 11 Nov 2005 - 11:05:36 EET

Merhaba,

Şu anda durum nasıldır bilemiyorum ama zaten eğer sürekli çalışması
gereken çok önemli bir sistemse, öndeki LVS'in göçmesi durumunda
sisteminiz duracağı için LVS'i heartbeat yapmanız gerekiyor ki, Linux
iptables bu şekilde çalışamıyor.

Bildiğim kadarıyla BSD'nin packet filterı bu şekilde çalışabiliyor.

Kolay gelsin...

İlker Erek Duran
Tel: +90 536 470 42 00
E-posta: ilker.duran@gmail.com