Re: [Linux-sunucu] yuk dengeleme

From: Devrim Sipahi (devrim@fbsd.deu.edu.tr)
Date: Fri 11 Nov 2005 - 09:44:15 EET

OpenBSD packet filter ile yük dengeleme yapabilirsiniz.
http://www.openbsd.org/faq/pf/pools.html

Örnek pf.conf ( Bu sistem Eylül ayındaki kayıt yenilemede kullanılmıştır.)

#burada basliyor
ext_if="rl0"
int_if="rl1"
web_servers = "{ 10.1.1.1, 10.1.1.2, 10.1.1.3, 10.1.1.4, 10.1.1.5, 10.1.1.6}"

nat on $ext_if from $int_if:network to any -> ($ext_if)

rdr pass on $ext_if proto tcp from any to 193.140.151.85/32 port 80 -> $web_servers round-robin sticky-address

#burada bitiyor

Devrim

Perşembe 10 Kasım 2005 21:54 tarihinde, M.ATIF CEYLAN şunları yazmıştı: