[Linux-sunucu] Sunucu Hardware Tavsiyesi

From: Namik SARI (grup@gnoft.com)
Date: Wed 09 Nov 2005 - 11:27:22 EET

Akadaslar merhaba,

Intel P4 CPU , Kingston Memory ve Western Digital Raptor SATA ile giriş
seviyesi bir sunucu yapmak istiyorum.

Birkaç gündür araştırıyorum ama karar veremiyorum.

Slackware ile sorunsuz kullanabileceğim bir sata controller bulunduran
main board (marka-model) tavsiye edebilir misiniz.

İncelediğim kadarıyla Slackware 10.2 Promise, Silicon Image, SiS,
ServerWorks / Apple K2, VIA, ve Vitesse chipsetleri desteklediğini
söylüyor ama birçok forumda sorun yaşandığı söylenmekte.

Kullandığınız yada tavsiye edebileceğiniz bir mainboard marka model
bildirebilirseniz sevinirim (Tyan Hariç)

Simdiden çok teşekkürler.

Namık SARI