[Linux-sunucu] Apache-php sorunu

From: cihan.kilic@ume.tubitak.gov.tr
Date: Thu 03 Nov 2005 - 02:02:21 EET

Merhaba;

Fedora Core 4 üzerine apache(httpd-2.0.55) ve php (php-5.0.5) yükledim.
Apache' yi başlatmak istediğim zaman;

Cannot load /var/www/modules/libphp5.so into server:
/var/www/modules/libphp5.so: cannot restore segment prot after reloc:
Permission denied

hatasını alıyordum. Bu problemi "chcon libphp5.so -t shlib_t" ile çözdüm.
Fakat boot esnasında apache' yi çalıştırmak istediğim zaman yukarıdaki
hatayı yine veriyor. Sistem açılıp logon olduktan sonra apache'yi elle
başlattığımda ise sorunsuz çalışıyor.
Böyle bir durumda sistem boot ederken apache'yi başlatabilmem için ne
yapmam gerekiyor?