[Linux-sunucu] imap kurulumu ile ilgili

From: Uğur Çobanoğlu (ugur@yesevi.edu.tr)
Date: Tue 31 May 2005 - 10:44:02 EEST

            Herkese merhaba,

            Benim şöyle bir sorum olacak.

            Kurum içinde kullanmak üzere bir e-posta sunucusu kurmak (qmail
ya da postfix). Sonra bu sunucu üzerinde yanlış bilmiyorsam imap kurup kurum
içinde bir global adres book kullanmak.

Yani kısacası bu Microsoft Exchange in yaptığı işi yapmak istiyorum. Amacım
tamamen kurum içinde posta haberleşmesi sağlamak. Dışarıya çıkmadan.
Dışarıya çıkmam gerekmiyor. Kendi içimizde haberleşmemiz yetiyor bana. Ama
adresleri yönetmek listelemek vs. işlemlerini imap üzerinden yapıp işi biraz
daha kolaylaştırmak. Aksi takdirde qmailde zati valias tanımlayarak falan
yapabilyorum grup oluştırmaları ama, diğer tarafta kullanıcıların mail
adreslerini ben söylemeden de Outlook vs posta yazılımlarında falan görüp
listelemeleri.

            Umarım doğru anlatabilmişimdir mecalimi.

            Saygılarımla, ve heyecanla cevaplarınızı bekleyeceğim