Re: [Linux-sunucu] samba rsync ftp

From: Mehmet Ekiz (ekizm@tbmm.gov.tr)
Date: Mon 30 May 2005 - 16:50:44 EEST

Merhabalar;

/etc/samba/smb.conf dosyasında:

         dos charset = CP857
        unix charset = UTF-8

olmalı. unix charset ayarlı değilse varsayılanı zaten UTF-8. Başka
birşeyse değiştirmelisiniz.

/etc/sysconfig/samba dosyasında da:

        LANG=en_US.UTF-8

satırları olmalı. Çünkü smbd, tr_TR de şaşırabilitor. Tüm sistem dilini
değiştirmektense, sadece smbd için dil en_US olsun demiş oluyorsunuz. Sonra;

        service smb restart

yaparsanız Samdadan da dosya adları doğru görünecektir.

Kolay gelsin,
Mehmet Ekiz

Ercan Istek yazmış: