Re: [Linux-sunucu] q-mail e-postayı alıp bir kopyasını başka bir sunucuya yönlendirme

From: Hasan AHLATCI (ogrenci@ahlatci.net)
Date: Mon 23 May 2005 - 11:38:35 EEST

Merhaba ,

    http://www.enderunix.org/docs/ikincil_mail_server.html adresinde ki döküman fikir vermesi açısından yararlı olacaktı. Bu dökümanda her ne kadar yedek sunucudan bahsedilmiş olsa bile yönlendirmeler konusunda bilgiler mevcut.
    mail1.domian.com a gelen mailleri /var/qmail/control/rcpthosts dosyasının içinde gerekli ayar yaparak x bir sunucuya yönlendirebilirsiniz. mail2.domain.com domainin bulunduğu sunucu üzerinde de mail1.domain.com için alias yaparak gelen mailleri kabul etmesini sağlayabilirsiniz.

    Ayrıca artık Qmail içinde Türkçe kaynağımız var. Kitabı aldım ve inceledim.Gayet başarılı ve detaylı olarak qmail kullananların kütüphanelerinde bulunması gereken bir kitap size de öneririm. Kitap ile ilgili daha fazla detaylı bilgiyi http://www.acikakademi.com/catalog/qmail/ adresinden alabilirsiniz.

İyi çalışmalar

Hasan AHLATCI