Re: [Linux-sunucu] hylafax

From: Murat Diler (mdiler@gmail.com)
Date: Thu 12 May 2005 - 16:55:04 EEST

Oncelikle mgetty ve faxgetty aynı anda çalışırsa problem çıkartabilir.
Gelen faxları mail olarak göndermeni sağlayacak Faxdispatch var.
Tam emin diilim ama /var/spool/fax 'ın altında olması gerek bu sanin
gelen faxları mail yolu ile clientlara göndermene yardımcı olacak.
Kullanıcılardan gelen mailleri fax olarak gönderme üzerinde çalışmadım
ama bunun için whfc arayüzünü clientlarda kullanabilirsin.