Re: [Linux-sunucu] hylafax

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Thu 12 May 2005 - 16:10:44 EEST

faxgetty -D ttyS0 komutu ile çalıştırdım direk olarak ve faxları alıyor

21945 ? S 0:00 /sbin/mgetty ttyS0
23167 ? S 0:00 nmbd -D
23177 ? S 0:00 smbd -D
23181 ? S 0:00 nmbd -D
23184 ? S 0:00 nmbd -D
31156 ? S 0:00 faxgetty -D ttyS0

şimdi sorum şu olacak gelen faxları hangi yöntemle okumak daha kolay ve daha
yönetilebilir benim bildiğim yöntemler

samba yolu ile
bir web arabirimi ile (özellikle bu konuda fikir verirseniz )
mail yolu ile

birde giden faxlarda şöyle bir hadise yapabilirmiyim mesala kullanıcı
2312231@fax diye mail atsa benim qmail server ım mail'i alıp fax olarak
gönderse gelen faxlarda atıyorum fax@fax domain'e mail olarak gitse çokmu
uğraştırır bunu yapmak aslında uğraştırması önemli değilde altından
kalkabilirmiyim bilemiyorum..