[Linux-sunucu] Re: Courier-imap POP3 Auth. method seçimi

From: Tolga Han Cerit (tolgahan.cerit@comsat.com.tr)
Date: Thu 12 May 2005 - 11:51:30 EEST

Tekrar Merhaba,

Sorunumu 10 günlük bir okuma, deneme/yanılma yoluyla çözdüm.

SuSE 9.2 üzerinde Postfix + Courier-imap paketleri kurulu bilgisayarımda.
Courier-imap'in desteklediği authentication mekanizmasını (bu mekanizmalarla
ilgili kütüphaneleri /usr/lib/courier-imap/authlib de bulabilirsiniz) burdan
seçebilirsiniz. Bu path'de olmayan mekanizmalar yüklü değildir.

userdb kullanarak sanal kullanıcılara mail ulaştırmak istedim. Courier-imap
ile ilgili sitenin FAQ bölümünde (http://www.courier-mta.org/?FAQ.html)
dosyanın nasıl oluşturulması gerektiği yazılı.