Re: [Linux-sunucu] FC1 to FC2 upgrade

From: Hilebaz (webmaster@hilebaz.com)
Date: Tue 10 May 2005 - 12:13:21 EEST

Benim istediğim bu şekilde değil.O şekilde yapılabileceğini biliyorum fakat
bahsettiğim işletim sistemini nasıl yükseltebileceğimiz.Yada soruyu şu
şekilde yöneltsek daha doğru olacak sanırım.Fedora Core 1'den Fedora Core
2'ye nasıl geçiş yapabiliriz hiç bir veri kaybı yaşamadan.Sanıyorum bu
durumda veri kaybı yaşanmadan bu işlem yapılabilir.