[Linux-sunucu] proftpd

From: Serkan AKSU (aksuse@gmail.com)
Date: Tue 10 May 2005 - 11:39:52 EEST

Merhaba.
GKL üzerinde postfix'İ tarif ettiğiniz şekilde kurdum. ve bmyo.net adlı bir
domain oluşturdum. bu domaine aksus adlı bir kulalnıcı tanımladım.
webmail'den bağlanmaya çalıştığımda

            ERROR : Connection dropped by imap-server.

gibi bir hata mesajı alıyorum.
Ayrıca BIND-DNS ayarlarını aşağıdaki şekilde yaptım.
$ttl 38400
bmyo.net. IN SOA server.bmyo.net. root.bmyo.net. (
   1113837444
   10800
   3600
   604800