[Linux-sunucu] toptan çözüm

From: umut (umut@ilericigenclik.org)
Date: Mon 09 May 2005 - 13:46:01 EEST

merhaba arkadaşlar sabit ip'im var. konoppix kurulu makina ile kendi
testlerim için bir ufak server kurmak istiyorum.
adsl modem X+ 512 internetim var yani niyetin sşte filan barındırmak
değil basit fTP işleri belki acil durumlarda başka bir yerden makşnaya
baglanmak gibi işlerin olabileceğini düşünüyorum.

knoppix üzerinde bütün işlemleri yapabilecek yani FTP server mail server
ve web server işlemlerini kuracak ve dahasonra yönetebileceğim toptan
bir prpgram varmı?
varsa bana nereden indirebileceğimi anlatabilirmisiniz.?