Re: [Linux-sunucu] qmail+qsheff+clamav+zabit sorunu

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 09 May 2005 - 12:04:22 EEST

- debugı eski haline getirin, yesniden derleyin (make clean && make)
- qsheff dosyasini /var/qmail/bin klasorune qmail-qsheff isminde kopyalayın.

- owner ve group ayarlrini ayni klasordeki qmail-queue.orig ile ayni yapin
- test edin
- calismazsa yine yazin
 www.enderunix.org <http://www.enderunix.org> adresinde qsheff icin ayri bir
maillist var ayrica.