Re: [Linux-sunucu] Qmail Server DeÄŸiÅŸikliÄŸi

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Wed 16 Mar 2005 - 20:14:09 EET

Bir kac adimda yapmistim ben zamaninda:

mysql+vpopmail kullanan bir sunucuda aktarim:
(/var/qmail ve /home/vpopmail klasorlerini versiyon
yukselttigim icin ayen kopyalayamamistim)

for each ($domain = eski sunucudaki her bir domain) {
  yeni sunucuda: vadddomain $domain
  $yenidizin = yeni sunucu -> mysql -> domain'in dizini
  $eskidizin = eski sunucu -> mysql -> domain'in dizini
  rsync (eski sunucu -> $eskidizin, yeni sunucu -> $yenidizin)
  yeni sunucu vpopmail users tablosu = eski sunucu vpopmail users tablosu
}

karisik ama ben anladim, umarim anlayan baskalari da cikar :)
scriptlerim vardi ama tek scripti degistirip degistirip adim adim
yaptirdigimdan gonderecek bir sey kalmamis :)

Saygilar.