Re: [Linux-sunucu] qmail emaileri göremiyom

From: YAVUZ YILDIRIM (penguen_58@yahoo.com)
Date: Sat 12 Mar 2005 - 16:39:00 EET

imap server kurdum ve çalıştırdım
uzaktaki bir makinadan Mozilla Thunderbird ile
makinadaki mailleri alıp gönderebiliyorum ve
alabiliyorum.Bunlarda sorun olmuyor.
Ancak squirrelmail ile giriş yaparken
"yavuz@domainim.com" yazmam yerine "yavuz" yazmam
yeterli oluyor ve şifremi yazarak giriş
yapabiliriyorum ve email gönderebiliyorum ancak email
alıyorum ancak gözükmüyor.
maillerimi
/home/vpopmail/domains/domainim.com/yavuz/Maildir/cur
dizini altında girerek baktığımda görebiliyorum.Ancak
dediğim gibi squirrelmail ile gözükmüyor acaba bir
dizin hatası mı var

saygılarımla Yavuz YILDIRIM