RE: [Linux-sunucu] Cron yanlış saatte çalışıyor.

From: Alp Çakar (acakar@asg.com.tr)
Date: Sat 12 Mar 2005 - 13:39:13 EET

İyi günler,
Backupda kendi scriptimizi kullanıyoruz.
Cron satırları
0 8,12,18 * * * /yedek2/export.sh
0 8 * * * /yedek2/mail.sh
0 3 * * * /yedek2/backupdb.sh 1>/yedek2/backup.log 2>&1
ntp saatleri birbirini tutuyor.

Bir miktar araştırma yapıp bende hw saatlerinin farklı olduğunu gördüm ve
sistem saatine senkronize ettim. Cron'u yeniden başlatınca logundaki saat
güncellendi. Şimdi sonucu görmek için bekliyorum

Alp Çakar
216 544 38 30

  _____