Re: [Linux-sunucu] cevap vermeyen uzak sunucu icin oneri

From: Aykut ARDIÇ (linux@fuardunyasi.com)
Date: Thu 10 Mar 2005 - 17:31:58 EET

bu arada aklıma yeni geldi ekran led leriyle uğraşmak yerine telefonun
titreşim için kullandığı motora giden kabloların bağlı olduğu yerden de
istenilen voltaj sağlanılabilir :)

evet sistem odasında cep telefonu istenmeyeceğide ayrı bi mevzu ama sistem
odasının sahibiyseniz sıkıntı olacağını düşünmüyom