Re: [Linux-sunucu] cevap vermeyen uzak sunucu icin oneri

From: Aykut ARDIÇ (linux@fuardunyasi.com)
Date: Thu 10 Mar 2005 - 17:09:52 EET

http://www.electronicsforu.com/EFYLinux/circuit/june2004/CI-1-cellphone-mute.pdf

anladığım kadarı ile yukarıdaki adresteki devre araçlarda kullanılıyor araç
içinde cep telefonu çalarsa araca bağlı olan müzik sisteminin sesini
kapatmak maksatlı yapılmış birşey yani teknik olarak zor bi ihtimal de olsa
aklıma bu devre için şöyle bi senaryo geldi paylaşmak istedim

sistem odasında (uzak yer nere ise) bilgisayarınızın yanında bulunan
telefonun çalması ile hard reset atan elektronik devremiz yine aynı oda
içinde başka bir telefon (diyelimki sistem odası yetkilisinin) çalarsa da
sisteme hard reset atabilir buda kimsenin işine gelmez sanırım

Aklıma gelmişken yazıyım dedim ne olur ne olmaz diye

2nci devre ilk devre ye göre biraz daha mantıklı en azından 2nci devre
ceptelefonunun ekran ışınının yanıp yanmadığına bakarak çalışıyo

böyle bi şey için madem bi cep telefonu harcanılacak :) uzaktan başka türlü
olmaz zate iyi bir cep telefonu tamircisi arkadaşınız varsa nokia 3310 un
ekranını aydınlatan led den 2 kablo çıkarır ve burdan elde ede bileceğiniz
1, 1.5 volt civarındaki elektrik sayesinde başka bi röle devresi çok basit
bi şekilde tetiklenebilir :) tavsiyedir