Re: [Linux-sunucu] cevap vermeyen uzak sunucu icin oneri

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Thu 10 Mar 2005 - 16:52:03 EET

Ben ISS yoneticisi olsam asla ve de asla kendi calisanlarimin dahil
sistem odasina, sunucularin yanina cep telefonu ile girmelerini
istemezdim. Minik bir odada, kasaya yaklasik yarim metre
mesafede duran cep telefonu yuzunden saatlerce isletim
sistemi kurmak icin ugrastigimi, ram, kart vs degistirdigimi
en sonunda tum duvarlari metal olan bu minik kutu seklindeki
odadan cep telefonumu cikarmayi muteakip kurulumu basariyla
tamamladigimi, hatta tatmin olmayip, formatlayip diger ramlerle
tekrar kurulum yaptigimi bilirim.

Belki uzatma kablosuyla vs olabilir ama yine de hicbir ISS
boyle bir kablonun sistem odalarinda basibos gezmesinden
haz duymayacaktir :)

Saygilar.