RE: [Linux-sunucu] Telekomun statik IP ucretlendirmesi

From: Umut Besler (umutbesler@umutbesler.com)
Date: Sat 05 Mar 2005 - 13:28:14 EET

Ripe kriteri lafinda benim anladigim, bize ait bir ip adresi verecekler ve
ripe kayitlarinda bizim ismimiz gorunecek. ayrica kendimiz reverse dns
falanda yapabilecegiz. Eger bu sekilde olacaksa zaten suanki ip bloklarindan
veremezler. Yeni iplerde de spam olacagini zanletmiyorum cunku ip adresinde
kisinin adi gozukecek.
Bu sekilde olursa bence cok iyi olur.

  _____