Re: [Linux-sunucu] hata kodu (Relaying denied', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 550, Error Number: 0x800CCC79)

From: Bulent Tatlidil (bulent.tatlidil@gmail.com)
Date: Wed 29 Jun 2005 - 12:45:29 EEST

Bir kavram karmasası olmus sanırım, "slackware" kurulu sistem ile
redhat kurulu sistemlerin üzerinde aynı mail sunucu servisi calismak
zorunda değil, ancak anlasılan o ki Redhat'te "sendmail" kurulu imis,
fakat Slackware'de ne kurulu o anlasilamamis..
hatırladıgım kadari ile pkgtool ile hangi smtp sunucu paketinin
yüklendigini ogrenebilirsiniz.
bir de sendmail kurulumlarında access dosyasinin ismi access.new
(editleyip degistirin diye) olabilir , bir bakin .

On 6/29/05, Zulkuf OK <zulkuf_ok@hotmail.com> wrote:

> Merhaba
> Outlook express kurulu olan terminallerden email aliyorum fakat e-mail
> gondermek istediğimde asagidaki hata mesajini veriyor.Onceden e-mail server
> olarak Linux redhat kullaniyorduk.orda etc/mail/access diye bir dosya vardı
> oraya baglanmak isteyen terminallerin IP numaralarını yazıp Relay yazdigimda
> bu sorun kalkiyordu.Fakat yeni e-mail server da slekware linux 10 kurulu bu
> dosyayi bulamadim.
>
> Saygilarimla
>

> The message could not be sent because one of the recipients was rejected by
> [...]

Bulent Tatlidil