[Linux-sunucu] FW: mailler gitmiyor

From: Hıdır (hidir@bilisimciler.com)
Date: Wed 29 Jun 2005 - 11:56:36 EEST

Merhaba,

Redhat 9.0 üzerinde qmail , webmin ve plesk 7 kurulu

Mail göndermede ve almada sorun yaşıyorum

Mail gönderirken çok yavaş gönderiyor
Birde mail alma işlemi hiç yapmıyor
Yaptığım bütün denemelerde bana hiç mail gelmedi benim dışındaki diğer
kullanıcılara da mail alamıyor
Her gün onlarca mail gelirken bu günlerde hiç gelmiyor

Kendi içinde de mail alış veriş yapmıyor gönderdi diyor ama gelen yok

Bu sorunu nasıl çözebilirim acaba

İyi Çalışmalar

HIDIR ATSIZ