[Linux-sunucu] partition karmaşası..

From: Ali Ö. GÖKSU (rd@metaform.com.tr)
Date: Thu 23 Jun 2005 - 19:46:02 EEST

    Bir arkadaşın partition magic- boot magic ile 3 windows çalıştırdığı
makinaya (Kaçılın lan kenara; linux geliyor edası ile) Mandrake 10 kurdum;
lilo nasıl olsa win bootları halleder diye düşünerek. Ama X uyumsuz monitör
nedeniyle çalışmadı, mandrakede winleri açamadı.

 Hemen Suse 9,2 ile hücumu yeniledim; donanımda problem çıkmadı, Linux tıkır
tıkır; ama win leri yine açamıyoruz. Bir tanesinde win XP logo ekranı
geliyor, aşağıdaki klasik çizgi kıpırdıyor, sonra reset atıyor makinaya.
Diğer 2 win partitionunda tık yok....

Anladığım kadarı ile boot magic ve lilo (Sonra grub) partitionları
paylaşamadı ve Win partitionları linuxa hasedinden açılmıyor.. İşin kötüsü
boot magic ile boot edincede hiç bir partition algılayamıyor.

Her zaman derim bu partitionlarla oynarken 2 düşün bi tıkla... ama kendi
başım kelmiş.....

Kestane (Windowslar) kebab, acele cevap.

Ali