[Linux-sunucu] Buyuk aglarda reverse dns tanimi yapmak

From: Alper Oguz (alper.oguz@mer.bimar.com.tr)
Date: Mon 20 Jun 2005 - 17:49:50 EEST

Merhaba,

Cok fazla pc'nin oldugu bir agda reverse dns tanimlarini kolayca
yapmanin bir yolu var mi? Özellikle ISP'lerde hostname'lerinin IP adresi
ile karisik oldugunu görebiliyorum. Herhalde bu tanimlari elle
girmiyorlar? :) Bu sekilde tüm IP bloklarim icin kolayca PTR kayitlari
olusturabilecegim bir script vb biliyor musunuz?

Biraz arama yaptim, mesela mkrdns.org var buna benzer kullandiginiz ve
önerebileceginiz ne var?

sevgiler