Re: [Linux-sunucu] Telnet de Fon ksiyon tuXXlarXX?

From: Burak YILDIRIM (burakyi@gmail.com)
Date: Mon 20 Jun 2005 - 14:50:57 EEST

wy60 kullanarak sisteme bağlanıp Murat Koç'un önerdiği şekilde tuşları
kontrol edin. Genelde bir kaç tuşun yerini değiştirmek problemleri
çözüyor. wy60 config dosyasını kullanarak tuşlara farklı değerler
atama şansınız var. Sco tarafında i386, wise60 ve wise50 terminalleri
ile kullanırken küçük ayarlamalar ile sonuca ulaşmıştır.