Re: [Linux-sunucu] Fiziksel olarak ulaşılamayan s unucuyu kontrol

From: Ali Ö. GÖKSU (rd@metaform.com.tr)
Date: Wed 15 Jun 2005 - 16:57:22 EEST

suse de tightvnc diye bir paket varmış, onunla vnc servisini başlattım ve ie
ile server ime 5801 nolu porttan bağlandım. Fakat karşıma sadece x serverin
mouse ikonu geliyor.

Kullandığım şifre ise Suse KDE kontrol merkezinden masaüstü paylaşımı daveti
yaptığımda aldığım şifre.
1- Masaüstümü görebilmek için başka ayarlar yapmam gereklimi?
2- Her seferinde servere gidip davet mi etmem gerek?
3- Bu iş daha güvenli mesela ssh üzerinden yapılamazmı?

Bu arada dünyanın en hızlı cevap yazan insanısınız. Sorumdan 30 sn. sonra
cevap geldi... Hepiniz sağolun...

Ali.