Re: [Linux-sunucu] RHEL 4, MySQL 4.1.10 ve Türkçe sorunu

From: Tolga KORKUNCKAYA (tolga@forsnet.com.tr)
Date: Wed 15 Jun 2005 - 15:12:15 EEST

Devrim,
4.1 serisi ile field name conv. da utf8 kullanilmak gibi bir degisiklige
gidilmis durumda. Senin sorun bununla ilgili olmayabilir ama, sadece su
konuya dikkatini cekmek isterim, 4.1'den daha geri bir versiyona donabilmen
icin turlu taklalar atman gerekiyor, dolayisi ile eski datani bir yerlerde
bulundur uzulmek istemiyorsan.
4.0 kusurden 4.1'e gecis yaptigimda tum karakterler ile ilgili cok ciddi
problemler yasadim ve acilen geri donus yapmam gerekti, ordan biliyorum... :(

--
R. Tolga KORKUNCKAYA
FORSNET Bilgi Teknolojileri