[Linux-sunucu] Qmail mail kuyrugu hk.

From: Özgün TARHAN (tarhan@sakarya.edu.tr)
Date: Tue 07 Jun 2005 - 12:10:24 EEST

Merhaba,

    Sorunum Qmail ile ilgili.Hali hazirda calisan bir sunucumuz
mevcut.Makina degisimi sebebiyle tum hesaplari yeni makinaya
aktarmaktayim.
Makinada su anda vpopmail+qmailadmin+courier-imap+autoresponder
+sqwebmail+qmailadmin kurulu durumda.

    Gonderilen tum mailler kuyrukta bekliyor. 100-150 kullanicida hicbir
problem yasamiyorum ancak 40000 kullanici aktarildiginda mailleri
kuyrukta bekletmesi gibi bir problemle karslasiyorum.Kullanici mail
kutularinin yazma okuma problemi olmasindan suphelendigim icin tum
kullaniclara mail atarak mail kutularinin qmail tarafindan
olusturulmasini sagladim ancak degisen birsey olmadi.

Mesajlar islenmis durumda fakat mail kutusuna dusmeden bekliyor.

    Smtp ve pop hata mesajlarinda herhangi bir problem gorunmuyor.

Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.