RE: [Linux-sunucu] Mailman 'de türkçe desteği

From: Cihan GÜNGÖR (cgungor@memorial.com.tr)
Date: Tue 07 Jun 2005 - 11:55:43 EEST

emurat@

-----Original Message-----
From: linux-sunucu-bounces@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-sunucu-bounces@liste.linux.org.tr]On Behalf Of Devrim
GUNDUZ
Sent: Tuesday, June 07, 2005 10:31 AM
To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Subject: Re: [Linux-sunucu] Mailman 'de türkçe desteği

Merhaba,

On Tue, 7 Jun 2005, Cihan GÜNGÖR wrote:

> MailServer olarak postfix kullanıyorum. Server'de Python 2.2 ve mailman
> 2.0.13 yüklü türkçe desteği
> ayarlarını nasıl yapabilirim. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
> Şimdiden ilgilenecek arkadaslara cok tesekkür ederim.

2.0.13'te Türkçe desteği ne durumda, bilemiyorum. Çeviriler sanki 2.1'de
geldi diye anımıyorum.

Yine de bu ve devamında gelebilecek sorunlar için:

http://www.gunduz.org/seminer/mailman/
http://www.gunduz.org/download.php?dlid=87

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr