RE: [Linux-sunucu] yedek almak

From: Ersin ARIKAN (earikan@tepeinsaat.com.tr)
Date: Mon 06 Jun 2005 - 16:02:21 EEST

Image alabiliyorsanız en iyisi o dur. Mumkun degilse
(q maili mysql destekli ve vpopmail kullandiginizi varsayiyorum) vpopmail
databaseini dump ederek yedekleyebilirsiniz. Boylece kullanici databasei ve
şifreleri korursunuz. Web icin webin home klasorunu ve ozel bir uygulama
calismiyorsa php4 tomcat java vs. gibi apache.conf dosyasini yedeklemek
yeterli olacaktir.