Re: [Linux-sunucu] ADSL Modem Ve Yönlendirme

From: Murat Diler (mdiler@gmail.com)
Date: Fri 03 Jun 2005 - 11:44:41 EEST

Slm
Origo modem ile çalışmadım ama genel olarak tüm modemlerin altyapıları
bridge özlliğini destekler.Sizde modeminizde bridge özelliğini enable
edebilirsiniz bu durumda modem sanki devrede değilmiş gibi static
ip'nizi interface'e yönlendirecektir.Bu durumda x bir yerden static ip
numaranızı yazdığınızda linux server karşılayacak ama bu durumda
minikde olsa bir firewall yapmanızı öneririm.