[Linux-sunucu] Ncftpd

From: Hüseyin SUNAR (huseyin@medyatakip.com)
Date: Thu 02 Jun 2005 - 14:28:23 EEST

Necdet Bey Merhabalar ;

Mailiniz için tşk. ederim ama ben ncftd' yi hiç bilmiyorum yani sistem kullanıcılarını dahi bilmiyorum sizden ricam Admin bir ftp kullanıcısı oluşturmak istiyorum ve tüm linux dizinlerine erişebilsin istiyorum bana bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

Şimdiden yardımlarınız için tşk. ederim

MTM Medya Takip Merkezi
Bilgi İşlem
Hüseyin SUNAR