Re: [Linux-sunucu] Dizin Paylasimi?

From: Mucip ILBUGA (mucip.ilbuga@gmail.com)
Date: Thu 28 Jul 2005 - 09:40:35 EEST

Selamlar,
Aslında durumu iki gün önce Mesut GÜLER arkadaşımızın önerisi ile çözdük
ancak ilgin için yine de teşekkürler. ACL 'yi ilk kez duyuyorum,
araştıracağım...

Çözüm (Mesut GÜLER):
"/deneme" yi tam paylasima acin. sistemde bu dizinin haklarini readonly
yapin. samba dan paylasim tam olsa bile dosya/dizin haklari o
kullaniciya izin vermezse yazamaz. "/deneme/tam" için ise ilgili
kullanici yada gruba yazma yetkisi verin.

Çok teşekkürler,
Mucip:)