Re: [Linux-sunucu] Dizin Paylasimi?

From: Volkan Evrin (linux@karel.com.tr)
Date: Thu 28 Jul 2005 - 09:33:29 EEST

Normal *nix turevi sistemlerde bunu yapamazsin. Bir dizine ve
altdizinlerine farkli yetkiler verebilmek icin ACL destekli SAMBA ile
sorunu cozebilirsin. Kurulumda SAMBA'nin ACL destegi almis olmasi
beklenir. Bunu inceleyebilirsin. Ayrica sunucu uzerinde "setfacl" ve
"getfacl" komutlarinin calistigini test edersen ACL destegi olup
olmadigini da gorursun sanirim.
Bu sayede, bir dizine (ve alt dizinlerine) daha detayli yetkilendirme
seviyeleri atayabilirsin.

iyi calismlar
volkan evrin