RE: [Linux-sunucu] Transparent proxy

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 27 Jul 2005 - 11:23:35 EEST

Selamlar
Dansguardian'ın çalışması için squidin transparan olması şart değil.
Dansguardian bildiğiniz istemci mantığında çalışmaktadır. Ayarlarken squidin
çalıştığı portu verirsiniz ve normal bir istemci gibi istek yapar.
Dansguardianı kurduktan sonra tek yapacağınız istemcilerinizin proxy
ayarında squid portu yerine dansguardinanın portunu belirtmek olacaktır.
Ancak clientlarda proxy ayarı kaldırılırsa proxysiz dışarıya çıkabilirler.
Tıpkı şu an kullandığınız gibi.

Saygılar.