[Linux-sunucu] Transparent proxy

From: Yalçın ATiK (yalcina@araskargo.com.tr)
Date: Wed 27 Jul 2005 - 11:04:58 EEST

Selam Arkadaşlar,

Squid üzerine danguardian kurdum, Ancak dansguardian çalışması için squid transparent proxy olması gerekiyormuş. Şirketimizde şu an sadece squid çalışmakta ve proxy ayarlarını manuel girerek internete çıkılıyor, birde checkpoint üzerinde tanımladığımız nodelar var bunlar da direkt çıkmakta, Benim squidi transparent proxy yaptığımda direkt çıkan kullanıcılar da sıkıntı yaşanır zannediyorum, Bu konuda önerilerinizi bekliyorum,

İlginiz için şimdiden teşekkürler,

Yalçın