Re: [Linux-sunucu] squirrelmail'de türkçe dil kullanımında hata !!!!!!!!!!

From: mesut (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Fri 22 Jul 2005 - 23:29:36 EEST

Mevlüt KOÇAK yazmış:

> Merhaba
>
> Centos 4 üzerine qmail-toaster ve squirrelmail kurdum. Squirrelmail'de
> (webmail) dil seçeneklerinde dil ingilizce olarak ayarlıysa, inbox,
> inbox.sent, inbox.trash, inbox.drafts klasörlerinde rahatlıkla
> bakılabilirken, dili türkçe yaptığımda klasörde mail varsa şu hatayı
> veriyor..
> *HATA : İsteğiniz tamamlanamadı.*
> Sorgu: SORT (ARRIVAL) İSO-8859-9 ALL
> Verilen Neden: İSO-8859-9 character set is not supported.
>
> Bu hatayı nasıl düzeltebilirim...
>
> Mevlüt KOÇAK
> Artvin Valiliği Bilgi İşlem Birimi

"İSO-8859-9" yerine "ISO-8859-9" deneyin. büyük "İ" harfini kullanmayın
ayrıca kullanılan squirrelmail sürümünün türkçe desteğine sahip
olduğundan emin olun. zannedersem qmail-toaster da bu destek yoktu.
squirrelmail in sitesinden türkçe desteği için ilgili yerelleştirme
dosyasını inidirin.

iyi çalışmalar