Re: [Linux-sunucu] Postfix Kota sorunu

From: Cafer Şimşek (cfb@cafer.org)
Date: Mon 02 Jan 2006 - 15:24:30 EET

Yilmaz Bilgili <ybilgili@yahoo.com> writes:

> Ben henüz deneyemedim ama şu adresdeki bilgiler belki yardımcı olur.
>
> http://www.howtoforge.com/virtual_postfix_mysql_quota_courier
>
> Kolay gelsin

Merhaba,

öncelikle teşekkürler, Debian listesine de sormuştum aynı soruyu,
çözümü buldum ama buraya yazmayı unutmuşum özür dilerim.

http://pelme.se/~andreas/postfix-virtual/

bu adreste gayet güzel anlatıyor. Ancak ben biraz çetrefilli
çalışmalar yaptım. Postfix'in veritabanı yapısında standardın biraz
ötesine geçip, kendime özel alanlar falan ekledim. Ayrıca mysql yerine
postgresql kullanıyorum. Şu an hesapların yönetimi için bir web
arayüzü üzerinde uğraşıyorum. Zaten eklediğim tablo alanları da bu
konularla ilgili. İşlerimi bitirdiğimde bu konuyla ilgili
tecrübelerimi dökümanlaştırıp bilgi verceğim.

Sevgiler

[...]

--
Bu imza Süper İnek Güçlerine sahip değil

Cafer 'cfb' Şimşek http://cafer.org