[Linux-sunucu] Apache/1.3.33 || Slackware 10.2

From: Oguz (oguzzz@gmail.com)
Date: Sun 01 Jan 2006 - 23:34:47 EET

merhabalar;

wordpress ve phpmyadmin kurmuş bulunmaktayım.
kendi makinemde herşey normal fakat;
dışardan bir kullanıcı web serverime erişmek istediğinde sayfa resimler
olmadan açılıyor(resimler açılmıyor),
hostname: nucteam.local (nucteam)

yani kullanıcılar resimleri göremiyor, resimlerin bağlarında ise benim
hostname yazıyor (http://nucteam.local/images/...),
daha öncede (bayağı oluyor) böyle sistem kurmuştum fakat böyle bir problem
yaşamamıştım,
hostaname im yerine ip m yada dış domainim (no-ip kullanıyorum) gözükmesi
gerekmez mi ?

saygılar.

--
Oguz ~ [NCT {The Climbing Crew}]